FAQs - Bujnie
Koszyk

Brak produktów w koszyku.

FAQs

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na pytania o produkt i rozliczenia. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami bezpośrednio na kontakt@bujnie.pl.

Ogólne

Czym jest Bujnie i jakimi wartościami się kieruje?

Bujnie to studio projektowe i manufaktura, która od 2016 roku projektuje i produkuje kwietniki i meble, które ułatwiają wprowadzanie zieleni do wnętrz. Wszystkie nasze produkty są produkowane w Polsce we współpracy z lokalnymi rzemieślnikami. Nasze projekty były wielokrotnie nagradzane za design i wykonanie. 

Naszą misją jest przywrócić zieleni należyte miejsce w naszym codziennym życiu. Wierzymy że ponadczasowy design ułatwi i zachęci Cię do otaczania się zielenią na codzień.

Kto stoi za Bujnie?

Twórcami bujnie jest małżeństwo Izabeli i Szymona Serej. Izabela jest główną projektantką marki, która dba o design każdego produktu i spójność projektowanych kolekcji.  Z zawodu architekt i architekt krajobrazu. Szymon odpowiada za część koncepcyjną i organizacyjną układając produkcję i dbając o kontakt z klientem.

Oprócz tego zespół tworzą lokalni rzemieślnicy, zespół pracujący na magazynie oraz uznani projektanci, z którymi przez lata Bujnie stworzyło wiele wspaniałych kolekcji.

Skąd jesteście?

Nasza produkcja mieści się w Polsce, na Śląsku, a dokładniej w Rybniku. Tam też znajduje się nasz magazyn skąd nasze produkty wysyłane są na cały świat.

Gdzie można zobaczyć Wasze produkty na żywo?

Nie posiadamy jeszcze własnego sklepu stacjonarnego, ale nasze produkty można zobaczyć u dystrybutorów. Lista miejsc w Polsce i zagranicą w których znajdziesz nasze produkty znajduje się pod linkiem—> link do podstrony

Czy współpracujecie z architektami, firmami utrzymania zieleni i dystrybutorami?

Tak, wspólpracujemy z profejsonalistami na preferencyjnych warunkach. Więcej informacji znajdziesz tutaj. W razie dodatkowych pytań napisz do nas na kontakt@bujnie.pl

Produkty

Z jakiego materiału wykonane są Wasze produkty?

Nasze kwietniki i meble wykonane są z metalu. Dzięki czemu mają odpowiednią sztywność i trwałość. Dodatkowo malowane są proszkowo co zapewnia najbardziej ekologiczną i trwałą powłokę. Malowanie proszkowe zapewnia ochronę przed zjawiskami atmosferycznymi w tym wodą i wilgocią, a także bezpieczeństwo przed drobnymi zadrapaniami.

Czy Wasze kwietniki są odporne na warunki atmosferyczne?

Co do zasady, malowanie proszkowe zabezpiecza je przed wilgocią w tym deszczem i można stosować je na zewnątrz. Jeśli jednak chcesz stosować je typowo na dworze przez cały rok, skontaktuj się z nami, a my dodatkowo je zabezpieczymy na taką ewentualność.

Jakie wymiary mają poszczególne kwietniki i meble?

Wymiary kwietników podane są przy każdym produkcie. Dodatkowo do niektórych modeli możecie wykorzystać AR i sprawdzić jak produkt wygląda w Waszym wnętrzu.

Gdzie produkowane są Wasze kwietniki i meble?

Nasza produkcja mieści się w Polsce, na Śląsku, a dokładniej w Rybniku. Wspólnie z lokalnymi rzemieślnikami tworzymy wszystkie produkty od A do Z, dbając o ich najmniejszy detal.

Jak pielęgnować kwietniki?

Wszelkie informację co do pielęgnacji kwietników znajdziecie tutaj.

Czy Wasze kwietniki można customizować?

Owszem za niewielką dopłata istnieje możliwość dostosowania kwietnika pod wskazane wymiary.

Czy mogę wybrać sobie kolor kwietnika?

Tak, można wybrać dowolny kolor z palety RAL, wystarczy w trakcie zamówienia podać wybrany RAL.

Zakupy online

Jakie metody płatności oferujecie?

Za złożone zamówienia możesz zapłacić kartą kredytową, przelewem 24, zwykłym przelewem, PayPal, PayPo, a dla klientów z Polski istnieje możliwość zakupu za pobraniem wszystkich nie customizowanych kwietników.

Czy mogę zapłacić w ratach?

Akceptujemy płatność z systemu płatności online PayPo, która oferuje usługi „zapłać później”.

Czy przysługuje mi gwarancja i na jak długo?

Oferujemy 2-letnią gwarancję na wszystkie nasze produkty sprzedawane na terenie UE. Gwarancja obowiązuje od daty otrzymania produktu przez klienta. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym regulaminem, kilkając tutaj.

Gwarancja nie obejmuje:

  • Modyfikacje, zmiany, manipulacje lub niewłaściwa konserwacja lub naprawy;
  • Wszelkie działania lub zastosowania wykraczające poza zalecane lub określone w witrynie Pielęgnacja produktu, w witrynie, w tym w często zadawanych pytaniach.

Dostawa

Do jakich krajów realizujecie dostawy?


Nasze produkty jesteśmy w stanie wysłać do każdego kraju. Jeśli Twojego kraju nie ma na naszej liście wysyłkowej skontaktuj się z nami bezpośrednio na maila kontakt@bujnie.pl.

Mam problem z dostawą, co zrobić?

W pierwszej kolejności skontaktuj się z przewoźnikiem i poproś o status przesyłki. Jeśli to nic nie da skontaktuj się z nami bezpośrednio mailowo na kontakt@bujnie.pl, a my pomożemy rozwiązać Ci Twój problem.

W jaki sposób dostarczycie moją przesyłkę?

Korzystamy z uslug firmy kurierskiej DHL. Po wysłaniu przesyłki z naszego magazynu otrzymasz powiadomienie mailowe, które daje Ci możliwość zarządzania przesyłką w tym przekierowania paczki do najbliższego punktu PoPup firmy DHL.

Zwroty i reklamacje

Jakie są warunki zwrotu?


Sklep Bujnie oferuje 14-dniową gwarancję zwrotu towaru. Klient ponosi koszty wysyłki zwrotnej. Więcej informacji o polityce zwrotów można znaleźć na stronie internetowej sklepu.

Jak mogę złożyć reklamację?

Wystarczy napisać do nas maila na kontakt@bujnie.pl i podać informację dotyczące reklamacji. Nasi doradcy zajmą się już resztą.

Jak przebiega procedura zwrotu?

Wystarczy napisać do nas maila na kontakt@bujnie.pl, nastepnie pobrać formularz zwrotu i wysłać do nas kwietnik wraz z paragonem i wypełnionym formularzem. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wsparcie techniczne

Jak złożyć kwietnik?


Większość kwientików jest wysyłana w całości, jednak do tych które wymagają złożenia dołączona jest instrukcja montażu. W razie jakichkolwiek pytań napisz do nas na kontakt@bujnie.pl